Wednesday 28 September 2011

bila Komander masuk Bandar

Inilah yang aku buat semalam. Aku pergi ke bandar Kuching untuk update information aku tentang Broadband Maxis. Broadband ini pun aku baru dapat hari selasa lepas. Lepas Maxis offer aku dapat broadband ini. Hehehehe..Aku ambil aje lah..Berbalik kepada hal aku keluar dengan geng komander..Mula-mula aku nak pegi Maxis Centre je..last - last berjalan juga aku..Syazmi dia nak beli kasut dengan seluar sukan yang Boy pula nak jalan-jalan je..mana-mana je r..aku ikut je r...dalam perjalanan banyak benda yang aku lihat. biasalah, sejak belajar organization behavior ni baru aku tahu sikap sebenar manusia. Aku baru sedar, dalam dunia ni tak sume benda kita boleh ikut tapi itulah..yang jahat itulah yang kita nak ikut, yang baik xnak pula..terpulanglah pada kita nak ikut jalan bengkok atau jalan lurus...

No comments:

Post a Comment