Saturday 1 October 2011

Pengalaman aku semasa di SEmester 1

aku suka bila teringat balik waktu aku semester 1 masuk UiTM...first time jejak kaki kat Kota Samarahan...hahaha...kelam kabut waktu tu..mana xnya..dtg sehari awal daripada hari pendaftaran. waktu tu aku brsama dengan Naim daripada Johor,dan Taufiq daripada Perak...masuk 1 bilik r kami ini...bilik kami wktu tu nombor 3112, blok 3A Kolej Sri Mulu...hahaha...mcm2 perangai r kami ini...seorg ckp mcm tu, seorg lagi ckp mcm ni..nak menang je..hahaha....yg x blh blah bila dompet si Taufiq hilang malam tu waktu kami balik daripada Masjid solat Isyak..adui...sakit kepala nak mencari...esoknya hari pendaftaran...hahaha....yg lawaknya..aku dgn yg lain lupa plak Mahathir, Akmal, Shahir, Ardi and Remi wktu tu pun skali r pegi cari dompet si Taufiq ni...x jumpa gak...yg lawak bukan apa, kami pakai baju biasa, so yg baru ni panggil kami abang..hahaha..ingat senior r ni..hahaha...ntah pape r...dorg angkat tangan kami pun angkat tangan..hahaha...mmg tergelak besar r waktu tu...hehehe...lain kali aku cter plak pengalaman aku waktu Minggu Mesra Siswa (skrg dikenali sebagai Minggu Destini Siswa)...

2 comments:

  1. singah sini! untung laa org dah habis diploma. haha!

    ReplyDelete
  2. mana ada habis lagi..next sem nak pgi praktikal..nnt ko dah tgh final aku balik r..hehehe...nak wat bentang laporan..emh...

    ReplyDelete